Monday, May 27, 2019

Keje, Training & Persiapan Raya

Tough week I'd say. 
I dont even have time to think about other things. Dengan busy kat ofis, Balik rumah memasak untuk berbuka then pegi training lagi. 

Duno la mana dapat energy buat semua ni. But, I always get it done, every day.

Yang best dalam bulan puasa ni, time management adalah sangat tip top. Rumah sentiasa kemas, keje ofis siap on time dan training tak pernah miss (even most of the time, aku lari pukul 10.30 or 11.00 malam.

💪💪

Hari ni dah masuk 22 Ramadan 1440H. Tinggal 8 hari je lagi sebelum Syawal menjelma.  Persiapan alhamdullilah, dalam busy2 ni sempat juga buat kuih dua tiga jenis (pencapaian yang baik, setakat ni). Tinggal nak buat kuih makmur je pasni.

Baju raya semua dah siap. Tema maroon 5 kita tahun ni. Tinggal nak belikan baju untuk ayah & ibu je. Tahun ni aku dapat cuti panjangggggg time raya. Syukur sangat. Rasanya sejak keje kat Maybank, tak penah aku amik cuti raya sampai seminggu. Tapi kali ni, semuanya dipermudahkan, alhamdullillah. Dapat lah masa nak berehat dan buat preparation raya .

Last week aku order kelongsong periuk kera. 150 biji aku order. Minggu ni insyaAllah dapat. Nak buat lemang periuk kera. Nak buat kelainan sikit raya kali ni! Harapnya menjadi lah lemang periuk kera aku ni. First time nak buat. Semangat sangat! Doakan ye 😊😊

Speedwork every Tuesday

Strenght every Monday

Long run last Saturday at Putrajaya

No comments: