Sunday, August 04, 2019

Day 5 #KiddostakesAustralia : Last night in Melbourne

Masa tengah naik Puffing Billy kat Belgrave, dapat FB message dari my cousin belah ayah. Dia kerja kat Melbourne rupanya.  Dia nampak aku post gambar kat FB. Kebetulan kami stay dekat dengan tempat dia keje. So, dia text ajak jumpa and dinner kat Paparich.

Cousin aku ni keje dia travel pusing dunia. Tak tau pulak dia tengah keje kat Melbourne. Rasa seronok pula jumpa sedara mara mara sini.

Cousin aku offer nak bawa kami pegi Great Ocean Road bila dia dapat tau tu je tempat kami tak sempat pegi. Awal2 tu aku refused sebab esok malam kami kena fly ke Gold Coast. Tapi dia insist. Sempat catch flight katanya.

Dia suruh kami checkout subuh2 esok sebab perjalanan ke Great Ocean Road amik masa dalam 3 jam++

So malam tu, lepas dinner, kami balik apartment dan packing. Ready for our last adventure in Melbourne!

With my cousin Mustaqim. Dia ni dah 6 tahun tak balik Malaysia. Travel je keje dia. Maklum, bujang.. 

Kiddos hepi dapat makan roti canai kat sini. Aku tataw pun Papparich ada roti canai. Kat Malaysia tak selalu aku pegi restoran Papparich ni. Kat sini je mencari sebab halal.

Kami duduk makan dan borak sampai restoran ni nak tutup.. haha

No comments: