Thursday, March 23, 2006

Let it be

Semlm, semua perasaan bercampur-baur.. hepi, sedih, marah.. semua ada - Dia ajak keluar.. it wuz um.. not necessary.. I can say, unexpected.. really.. and wuz like half an hour?. Sejujurnya, aku hepi jumpa dia. Yeah, we talked.. abt few things.. dari yg penting.. kurang penting.. tak penting. Hmm, ok lah. But in the end, I got pissed (tapi still boleh control). Aku tahu dia perasan aku marah. Masa nak balik, dia minta maaf.. so, aku okay.

Malam td, aku bz kan diri kat opis sampai lewat mlm. Dia call. Cakap nk drop by hantar 'sumthing'. Aku? Yea, why not kan? Dah lama aku tak terima tetamu. Aku tunggu lah.. pukul 8.00.. 9.00.. 10.00.. 11.00.. tepat 11.30 mlm, aku dapat sms - "Sory, I cudnt make it. Too tired and bla bla bla.." - well, dats ok. Dunno why aku a bit frustrated. Called another friend of mine. Pegi makan + borak + lepak sampai 3.30 pagi (dgn office attire). Finally, aku balik rumah dgn mood yg ceria. Mandi.. then tido.

Pagi nih, bangun lambat. Pakai skirt putih + stripe blouse + white sandal.. bila dah turun bawah, aku rasa tak puas hati dgn dressing sendiri. Naik atas balik. Tukar baju (even aku tau dah lambat giler). Tp, terpaksa coz I got formal dinner tonite. Pakai skirt hitam + kemeja putih + coat hitam. Masa kat depan rumah, aku perasan ada kereta berhenti betul-betul depan aku. Dia? Terkejut? Of coz.. we talked - kali nih, more comfortable. Aku tak tanya pun kenapa dia tak dtg mlm tadi.. coz I know dat I'm no longer 'his' priority (and I'm ok with dat). Sepanjang jalan, aku dengar cerita tentang life dia.. 'his' new partner.. keje dia.. wut can I say.. I'm hepi for dia (it takes a while for me to say dat).. but yep, I'm hepi for dia - fullstop.


p/s: ...guess I'm going alone to Marriot tonite.. cC ada date dgn partner dia (dats ok, my fren - nnt aD tapau utk u - hehe).. and hey.. thanks for listening to all my 'crap'.. *gegelak*

10 comments:

Anonymous said...

hi AD..jgn sedih2 tau...kang muka berkerut nampak tua lah..hehehe...opss...just kidding ;)


Michael Jackson - You Are Not Alone

Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
You are not alone

All alone
Why, oh

Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
So forever can begin

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Then something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay
For you are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
And you are not alone

Whisper three words and I'll come runnin'
And girl you know that I'll be there
I'll be there

You are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay
You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart

You are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay
For you are not alone
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart

For you are not alone

Aku... CikSekut said...

aD:
dah lunch? hope dah la... well, bila bace ur entry ni... i felt it is good for you to meet her again, if you dapat handle segala celoteh pasal life baru dia, thats mean u r one step ahead dear. keep it up!

and remember this: YOU ALSO DESERVE TO HAVE THE KIND OF LIFE THAT SHE HAS RIGHT NOW... maybe one day, apa kata u pulak yg cerita pasal ur new life to her bila u jumpa dia...what say u? ;o)

*lalalalala ni tgh nyenyanyi kat u ni...u tak dgr pun takpela, buat2 dgr ek aD*

*kesiannya dinner sensorang... tp principe i... ahhh pedulik, layannn, makan tetap makan hahaha*

being cOntradicted said...

ad, saya temankan awk la eah :o)
afterwork i straight take flight JHB-KUL 1840hrs :o)

aarrrgghh!!!! hehehehe.. no lah.. but it is possible.. cuma.. kita tak mcm "tu" kan.. ? :o) i used to do like that..once.. arh! cut the crap! *melatah sendiri*..

N'way, enjoy ur event mlm nih..

at80 said...

Ooooh aD.... we should've be together for the dinner... IF u pick up my call last nite. But oh well, rupanya dia duk tunggu owang lain. Well, takde jodoh! What about nge-soup together next week? Make sure u pick up my call or at least reply via SMS or get a new phone la.. motorola SLVR mcm kat advertisement near your office.

Anonymous said...

blue:
thanks.. love Jacko!

biskut:
cerita ttg life aD?.. *smiles*.. tak ada yg menarik.. bebalik ttg gunung je wak.. *gegelak*

yatt:
really? wah.. been thr jugak - yep, kita tak mcm 'tu'..=)

froggie:
*wink*

at80 @ cC:
*gelak besar*.. dh ramai gak yg komplen aD susah sgt nk reply sms / return call.. minggu nih 'packed' sgt.. truly sory... ads SLVR? bukan dah tukar ke MNG 'hot babe' ke?..

Aku... CikSekut said...

aD:
so what? cite je la. at least sb dia la aD kini jadi pendaki gunung yg berjaya... kalau tak bukit pun belum tentu berjaya diterokai haaaa bonus for u la tu...

dia blom tentu penah naik gunung mcm awak. pastu ckp le betapa ramainya godongs yg sygkan awak... lagi best dari syg dia kat awak. semua tu ur new life ape... appreciate it k... bukan senang nak dapat free syg org kat kita.

kalau pun life awak nampak boring (which to me it's not) to urself but to other mungkin tak.

*boring ke hidup aku ni ek*

Anonymous said...

biskut:
aD rasa kan wak, tulis kat sini dh lebih dari cukup.. kalau cakap / cerita, sesiapa mudah lupa.. kalau tulis.. sampai bebila pun ada.. boleh baca.. dan lagi.. dan lagi..
*nak amik kopi kemaman nih - syedapp*

Aku... CikSekut said...

aD:
slurpppppppp :)
heh any kopi pun sedap to me. tp sb awak bagi sure la lagi sdap. mcm bunyi energyzer plak ek awak...

*nak secawan lagi lg* :)

AkuBukanPeriukApi said...

thanks for ur comment in my blogs..or more likely a pat to me.

Anonymous said...

FDB:
most wc =)