Monday, January 11, 2016

Supermak tak boleh terima kenyataan

Jadual supermak berubah lagi.

Hari ni hari pertama Ariff transit dari:

Taska - Sekolah Agama - Taska - Sekolah Kebangsaan - Taska.

Keje supermak just hantar & ambil Ariff dari Taska. Agak relax sikit. Tapi sebab first day kan, kerisauan memang melampau sikit.

Amarr takda perubahan. Stick dengan fullday BBIM program.

Tadi curi2 jenguk Ariff kat sekolah agama. Borak2 dengan dia sementara tunggu van taska.

Ariff cakap pagi tadi dia nervous sikit sebab first day kat tempat baru. Tapi pastu dia cakap dia happy & eksaited sebab dapat naik van pergi sekolah.

Note: Dari first day sekolah lagi Ariff duk kompang nak pegi sekolah naik bas/van. Tanak aku hantar okay. Punya la tak sabar nak berdikari anak aku ni. Aku je separuh nyawa nak lepaskan dia camtu.. uwaa.. anak aku da besar. Terima lah kenyataan aD oiii..

Nasib baik ada Aleesya. Ada geng untuk mummy berkepit.

Kami rappers yo!

Aleesya nampak macam anak patung. 

Abaikan muka tak mandi aku tu.. hihi

2 comments:

miss eimanhikmah said...

dh bujang,cmtu la..hehehe

Eliss said...

alahai keciknya aleesya yer. dah abang2 mesti tak nak mummy hantar ke sekolah dah, x macho la kan..hehehe