Saturday, February 13, 2016

Layan kiddos study

Sambil masak sambil layan Ariff & Amarr study. Both sangat behave hari ni. Tekun study dari aku start masak sampai siap masak okay. Impressed sangat.

Aku suruh Ariff buat latihan yang susah2 sikit. Ariff teruja dapat belajar benda baru. Bila aku tengah menggoreng, suruh Mamoru take over monitor kiddos. Terdengar conversation diaorang:

Daddy: Okay, Ariff try buat latihan ni pulak.
Ariff: This one is too easy la daddy. Mommy said buat the tough one.

Gelak2 aku kat dapur. Kesian Mamoru. Dia jumpa kiddos seminggu sekali, so dia tak tahu anak2 dia ni dah advance.. hihi. Sabar eh, Mamoru :)

Habis masak terus kemas meja & makan gegamai. Heaven dapat makan semeja satu family camni. Aleesya je tak join. Nanti Aleesya da besar sikit boleh join makan sama. Daddy dah belikan high chair untuk Aleesya :)

Now masa untuk rehat. Aku still in mode demam.. tsskkk.. tssskkkk..

Lauk orang demam. Janji sedapp. Besar pahala masak untuk family ni tau :)

No comments: