Monday, November 23, 2009

I'm gonna miss UOB Bank

Akhirnya, aku reveal jugak nama company tempat aku keje sekarang nih. Why? Sebab aku dah nak berhenti.. tsskkk.

To UOB people. Wishing u all the best in your future undertakings. Thanks for everything. I'm sorry as my journey with UOB ends here. Its a tough decision tho. But I have to choose whats the best for me and my family. Goodbye and I love u guys / gals.



Last view dari meja aku. Boleh nampak stesyen LRT Bandaraya (depan SOGO). Sepanjang seminggu aku keje kat sini, rata tempat dah aku pergi untuk lunch - Sogo, Semua House, Maju Junction, Bank Negara (thanks gals for the food hunting - gonna miss that as well).

By time korang baca entry nih, aku tengah berdebar-debar nak menghulur surat berhenti. Or maybe aku tengah berdepan dengan HOD bersama dengan my VP. Or maybe derang nak counter gaji aku (but I'm sure walaupun derang boleh naikkan gaji aku sama seperti offer dari Bank B, derang masih tak boleh compete dari segi medical benefit yang Bank B offered. No point unless derang offer 1k atau 2k lebih dari Bank B.

Aku tak malu untuk mengaku - money is all that matter. I have a baby to take care of (more to comes insyaAllah). Aku nak pastikan anak (or anak-anak) aku dapat hanya yang terbaik.

Thats it for now.

4 comments:

nadyaharada said...

wishing u all the best AD..
luvs

Elyn Sani said...

bile dh ade anak n family ni.... cr keje mmg pandang duit n benefit je AD. bukan u sorang je. i pun camtu gak!!

attyfir said...

gudluck ad..

Biqque said...

no doubt...sume orang pandang duit...