KENGKAWAN

Sunday, July 30, 2017

Trail running

Cerita siang tadi.

Solo trail run at Nuang. Jumpa ramai hikers & runners yang panjat gunung Nuang. Lama woo tak jejak sini. Since 2015 kot.

Jejak je kaki masuk hutan Nuang, aku boleh senyum sorang2. Bestnya feeling ni. Walaupun tak dapat camping, dapat lari atas trek balak ni pun dah nikmat sangat. Tak sabarnya tunggu tahun depan. Nak sambung conquer gunung2 baru kat malaysia dan luar negara, insyaAllah.

Timing looping Pangsun-Lolo improved a lot since 2015 (Nuang Ultra). Kalau dulu timing satu loop 1:45. Now 1:25. Impressive eh?


Tak de siapa kat Lolo. Seram.. kikiki.

Jumpa Arina kat ranger.


Jumpa kak Aza masa second loop


Almost pukul 7 malam baru gerak keluar dari Pangsun. Singgah restoran mek siam Nana. Sedappp oiiii. Tak sangka kat area Hulu Langat da ada banyakkk restoran sedapp. Nampak nau lama tak mai sini.


Our dinner, kerabu mangga, tom yam seafood, ikan kembung rebus digoreng, sup ayam, udang butter, telur dadar & kopok. Tersandar kekenyangan.


Tenkiuu Mamoru babysit kiddos kat Pangsun. Siap berkhemah hammok bagai. Suka la kiddos main masak2, main campfire etc.


Ni masa dah packing nak balik. Memasing da mandi. Kalau tak berlengas memasing. Mommy yang lari, depa pulak bermandi peluh.


Their ride.. hahaha. Comel nau nau nau.



Kemain main hepi memasing. Yang tengah tu pun boleh tahannn... Haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...