Monday, January 01, 2024

New Year 2024


Tahun ni,

Ariff 15 yo
Amarr 14 yo
Aleesya 9 yo

Oh wow, anak² makin membesar, mommy dah terasa semakin tua. Dah 45 😅. 45 tu tua or muda? Hahah.. 

Dan blog ni dah berusia 19 tahun 😊. Hampir 2 dekad mommy jot down semua suka duka hidup dekat sini. Mommy menulis dari zaman mommy bujang sampai lah anak² semua dah sebesar ni. Cara penulisan mommy pun dah banyak berubah, maklum lah, dah mak² kan.

Tahun ni, mommy dan daddy nak focus kat awak bertiga. Pejam celik, lagi 2 tahun ja Ariff nak ambil SPM. Tak lama ja lagi anak² akan keluar dari sarang, berterbangan di bumi Allah ni untuk mencari ilmu, rezeki, dan kehidupan sendiri. Mommy dan daddy nak buat yang terbaik sebelum awak semua melangkah keluar dari rumah untuk melanjutkan pelajaran di menara gading nanti, insyaAllah.

Mommy dan daddy sentiasa ada di sini untuk assist awak semua, insyaAllah.

Gambar semalam di Teluk Intan. Daytrip dari KL ke Lumut untuk naikkan milleage kereta baru.. hihi. Macam best pula buat daytrip macam ni kan, daddy? Kena repeat daytrip ke tempat lain pula pasni.


Aleesya sampai tertidur kepenatan.


















 

2 comments:

Time Traveller said...

Pernah buat day trip ke Menara Condong ni juga but ending nya tak sebaik yg disangka.. Alhamdulillah dah besar2 anak.. Sama lah kita berblogging dri bujang sampai kawen.. La ni anak 4 dah.. Syukur alhamdulilah .

Anonymous said...

Jangan pernah serik daytrip 😊.
Anak 4 mesti lagi meriah dari saya. Teruskan blogging, jangan stop. Ramai kawan² blogger dah stop sebab ada IG, FB, etc. Walaupun blog tak meriah macam dulu, tapi kat sini tenang 😊😊