KENGKAWAN

Tuesday, May 24, 2011

Ariff & Amarr

Susah nak suruh dua hero aku berposing. Sangattt susah. Nih pun snap taim Ariff dah tidur. Amarr je lah yang beria posing sengsorang.


Amarr yang murah dengan senyuman :)


Pantang sesiapa tegur, senyum je lah dia..


Ariff tidur sambil hisap puting. Dua minggu lagi genap usia dia 2 tahun. Puting still tak lekang. Salah aku gak yang perkenalkan dia dengan mender alah nih. Amarr pulak, langsung aku tak bagi mender alah nih. Dah ada pengalaman katakan..


Amarr membuli abang dia yang tengah tidur.



Tengah posing, Ariff tukar posisi pulak.. hihihi



Sampai tertanggal stokin Amarr duk posing. Walaupun usia Amarr dah 6 bulan, aku tetap pakaikan sarung tangan. Sebab dia suka sangat mencalar-balar kan diri sendiri. Kuku dia jenis gelas. Kalau potong pun, tetap panjang.


Ariff tukar posisi tidur lagi.. Tapi Amarr tetapp menten senyum.

2 comments:

Mrs weck said...

sumpah comel gilaa!!! hehe..geram aku dua2 ni!! hehe..nnt amarr besar sikit..abislah berkuntau kung fu fighting sesama adik n abg..hehe..

Wina Momma S and S said...

hahah! comel jek ariff tidur dalam pic last tue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...