Saturday, November 28, 2015

Baru baik demam

Balik dari KL Ahad lepas tiba2 ja kena demam panas.

Stress sampai demam huhu.

Reading jaundice Aleesya Ahad aritu makin naik. Paed suruh datang semula next day untuk buat test urine, liver, tiroid, etc kat Al-Islam

Tapi sebab aku berkeras nak balik Melaka, paed terpaksa buat surat untuk refer kat doktor in charge kat Melaka.

Isnin aritu seharian duduk hospital kat Alor Gajah. Dengan demam2 lagik. Tak larat sangat. Rasa nak pengsan pun ada.

Alhamdullilah demam aku tak berjangkit kat Aleesya. Risau juga sebab aku breastfeed direct. Tak sempat nak pump lagi sebab tunggu sparepart breastpump Medela freestyle. Dah order online. Maybe Isnin ni sampai kut.

Dan alhamdullilah juga, result darah & urine Aleesya normal. Cuma result tiroid ja belum dapat. Kena tunggu 2 minggu baru dapat.

Layan gambar orang dah baik demam la eh :)

Note: Perut aku dah flat macam sebelum preggy (aku notis since hari ke 18 aritu) even tak pakai bengkung langsung okay. Suprise sangat. So, actually bengkung bukan lah faktor yang membantu perut menjadi kempis dan kurus? Or maybe masa ceasearean aritu aku teramik pakej buang lemak preggy sekali kut.. haha.


I'm a mother of 3. Can u believe it? Ramai orang kat sini ingat aku baru first time dapat anak, boleh? Feeling muda sangat. Mmakk dah 36 tahun uols! Sikit lagi nak masuk sweet 40. Takpa, life begin at 40 kannn.. 



No comments: