Tuesday, March 01, 2016

March already

Bila pusing belakang, ada banyak benda yang worth untuk diingatkan. Tak salah kan kalau sesekali rindu saat itu.

Bila perhatikan sekarang, banyak betul cabaran. Tapi oarang kata, what doesn't kill u make u strong kan.. eventually.

Bila fikirkan masa depan, aku nampak cahaya dimana2. Apa yang aku perlu buat adalah jalan dengan bergaya :)

Supply & demand. Mode pumping dimana2. Sambil drive pun boleh. Go aD go! Really enjoy my breastfeeding journey. Jangan tarik nikmat yang satu ni ya Tuhan. Aku mohon.

Kalau tak kesampaian sampai Aleesya 2 tahun. Aku demand Mamoru willing bagi aku another baby. Serious ni tau :)

1 comment:

aisha said...

kan kan.. sambil drive sambil pam.. syok je.. hahahha.. pastu feeling happy sensorangg... dah berjaya misi pam di workstation?