Thursday, February 02, 2006

thanks, Bee..

Hari nih maruah aku di jaja dan dipermainkan oleh satu-satunya orang yg pernah aku sanjung satu masa dulu..
orang yg namanya sentiasa terukir dlm setiap entry aku..
orang yg aku percaya sepenuh hati..
orang yg buat aku sanggup ketepikan keluarga sendiri..
orang yg buat aku sanggup pertaruhkan apa saja demi dia..
..dan hari nih, aku yg bodoh nih, masih lagi bodoh.. masih lagi bersimpati utk orang seperti dia!

Ikutkan hati, rasa nak je aku tulis semuanya kat sini.. apa yg terjadi.. Sayang, aku tak sekejam itu! Aku tak sampai hati.. *kau bodoh aD!*.. yep, aku bodoh!.. kutuk lah aku, hina, caci, maki lah sepuas hati.. Alhamdullilah, aku terima semuanya - terima kasih. InsyaAllah, aku percaya.. kebenaran akan tiba satu hari nanti.. InsyaAllah..


Bee,

Tak sangka awak sekejam ini. Tak malu ke pada diri sendiri?.. pada saya?.. pada keluarga kita? Mengucaplah awak.. ingat pada Tuhan.. takut lah pada pembalasan.. semua tu wujud.. percayalah!

Tak sangka, Bee.. sungguh tak sangka.. awak sanggup permainkan maruah saya. Awak sanggup porak-perandakan keluarga saya.. Awak hilangkan semua kepercayaan orang yg rapat dengan saya.. lebih teruk lagi, awak buat saya hilang dia..! Kenapa Bee?

Bee, sedarlah.. cukup lah.. hentikan semua nih.. saya bukan milik awak lagi.. lepaskan lah.. jangan tentukan hidup saya lagi.. jangan ganggu lagi!


No comments: