Tuesday, July 25, 2006

psyco

pening.. rasa cam aku perlu buat sesuatu.. tp mender? fade up giler bila fikirkan org sekeliling aku.. sesetgh tu cam tak puas hati dgn aku.. its not dat i care pun wutever fak yg derang buat.. the thing is, kalau rasa cam tak suka kt aku.. menyampah giler ke etc, kau blah je lah.. depan aku kemain lagi baik.. blakang, cam aperntah kau kutuk.. talam.. talam..

bengang giler dgn org camni.. rasa cam nak tembak je jantung derang.. biar berlubang.. pastu tumbuk muka derang le-laju.. biar sampai pengsan..

*sighs*

.. tp kan, sebenarnya lah.. aku lebih marahkan diri sendiri.. bukan derang.. sepatutnya aku pull trigger tu kat paler sendrik.. ye lah, dah tau certain org tu mmg menyakitkan hati, still gak nak berkawan.. still gak nak jaga hati.. still gak nak sembah hormat bagai.. *bodow*

3 comments:

Ray said...

hye cik aD! finally... eheh~ pull trigger? dont, dont! better u main tarik tali ke, wat teh tarik ke.. lg b'makna~

Anonymous said...

ray:
ala.. kita main batu seremban udah ler.. main sampai batu tujuh.. amcm, ada brani?.. *wink*

Ray said...

unfortunately, i sgt2 tak terer main batu seremban. klu paintball, tererlah. sudi ke smbut cbrn? eheh =p~