Friday, December 01, 2006

kaler purple

haha.. lawak.. lawak..

semlm lepas buat treatment, aku suh hairstylist tu hi-lite kan rambut nih. suh dia mixed kan 2 warna yg aku pilih.. hasilnyaaaa.. autobat transforrrrmmmmmm.. *kikkakukkikkakukkk*.. rambut aku jadi kaler purple! gempak sey!!

suka? puas hati? ntah lah. aku tak sangka hasil dia jadik camtu skalik. ramai ckp kaler nih seswuai dgn aku. even yanie pun suka tgk style rambut baru nih. tapppiiii.. cam terlalu menarik perhatian je. obvious sgt kan.. kaler yg jarang org guna, of coz lah org duk pandang pelik.. *uwaa*.. lebih sadis bila memikirkan kaler nih cam tak 'ok' dgn umur aku yg semakin meningkat tua. sesilap nnt, org cop aku minah skin or punk.. *neehhhhiiiiiiiiii*

huuu... nk wat camner. terlajak perahu buleh la gostan.. tersalah warna, kasiii potoooonngggg!

wiken nih rasanya aku juz merilekkan diri kat umah kuts. kalau ikut plan asal, aku ikut Chua pi umah dia kat perak. tapi, since fazi & man tak pegi, aku pun aotomatik tak pi la.

aper pun, selamat pengantin baru buat Shalin & suami. moga jodoh berkekalan ke akhir hayat.

No comments: