Thursday, April 05, 2007

H sakit

risau aku.

semlm dpt phone call dari H. lemah je suara dia. aku suruh gi klinik. tak larat jalan katanya. hosmet dia plak sumer keje.

lewat petang, aku plak yg call dia. tanya keadaan dia camner. sedih aku dgr suara dia. terlalu lemah.. mencungap-cungap. aku mintak alamat umah - nak gi jenguk dia. ekceli sebelum nih ada la sekali aku gi umah dia. atas jemputan. tapi taim tu aku tak amik port sangat nombor umah dia.

abis je keje aku terus gi Cheras. ajak Fuzzy skali. tapi Fuzzy tunggu kat bawah la. mana buleh masuk umah org pompuan.

tersentuh hati aku tgk keadaan H. kesian dia. terlantar sengsorang. aku nangis. H pun nangis.

mlmnya kami bawak H gi HUKM. buat medical check up.. check urin, darah segala. alhamdullilah, takde apa yg seriyes. tapi, kata doc, tak dapat nak detect dia sakit apa coz demam dia still kat early stage. tunggu sehari dua lagi kalau tak sembuh, H kena gi hospital lagi.

dan mlm tadi jugak aku stay kat umah H. temankan dia. itupun on request.

pagi nih, aku tgk keadaan H takde perubahan. ikutkan hati, aku nak amik cuti temankan dia. tapi harinih ada Exco meeting - tak boleh tidak aku kena attend. petang nih insyaAllah aku pegi sana lagi. harap dia cepat sembuh. aku nak dia sihat mcm selalu.

4 comments:

Anonymous said...

moga H cepat sehat cam triple H yg dlm wrestling tuh. wish her well.

-ray-

Anonymous said...

sesama lah kita doakan..

Anonymous said...

cukup bcerita psl laki aku...jgn tunjuk baik ad...

Anonymous said...

anonymous, maaf cik.
'H' dlm cerita saya nih bukan lelaki.. dia perempuan..
*chuckles*