Wednesday, February 04, 2009

Tag dari Rynn

Sesi mari melayan tag dari cik Rynn. Agak pelik tag yg cik Rynn bagi kali nih. Dia suh kita jawab dengan paste gegambar yg kita dapat secara random dari Google Image (jangan ada orang claim aku plagiat gambar udahhh..)

Take note ya, ada sesetengah gambar aku search guna bahasa melayu, ada juga yg guna bahasa omputeh. Ok mari kita mulakan..


Aku adalah wanita yg sedang hepi mengandung



Aku teringin sangat nak jadi seorang make-up artist (mak andam laa tu hihi)



Tempat kesukaan aku adalah di rumah (sambil berilek-rilek)



Mender kesukaan adalah peralatan & aksesori make-up aku



Makanan kesukaan adalah masakan melayu (tekak kampung katakan)



Minuman kesukaan adalah air kelapa pandan.. (sedap gila)



Aku tinggal kat Bandar Sri Permaisuri (menyewa sahajor)



Aku dilahirkan kat Masjid Tanah, Melaka (aku tataw pesal gambar masjid nih yg keluar pulak)



Aku sekolah kat SMK Sultan Alauddin & pastu masuk UUM (sekolah rendah perlu kah?)



Aku suka tengok cerita Dr House (terpengaruh dengan Mamoru)



Hobi aku, macam la korang tataw.. iaitu masuk hutan & mendaki gunung (aku kan penggila outdoor)



Impian aku adalah untuk membuka satu butik pengantin.. hihihi (insyaAllah)



Okie.. tamat sudah tag bergambar nih.. kalau ikut rules, aku kena tag orang lain. Aku tak penah lagi tag sesiapa. Ikut sesiapa yg nak buat lah ek.. hihihi

5 comments:

Eliss said...

syok jugak tag ni..kalo aku rajin, aku nak buat..tapi hari ni, aku malas..aku dulu pun happy waktu mengandung..layanan macam permaisuri gitewh..

-: Fara_Lan :- said...

Haaa... yg nie nak bg link kawan siber. dia minat gak daki mendaki nie...

Kite suka tgk gambar2 yg dia letak dlm nie... cantik2 sgt. kalo ade masa free tgk2 la yek.

http://puncakkasih.multiply.com

Aizura said...

u hv been tagged.. hihi.. sajer nk tambah ur tag.. :D

NorAzrin MohdNawir said...

hehehe..mekacih daun kelapa aD,nmpk sedap air kelapa tu...

http://www.rynn2506.com

pHat sUe said...

best ...biasanye orang dok sebok bangga cite pasal western fud diorang... sampai lupe kat makanan kampung kite kan :))

Ps. walaupon font kecik, beh dibace!