Friday, June 05, 2009

Solekan mata simple III

Buat yang nak aku buat entry step by step tu, nenanti laa ya? Bukan apa, tak larat nak mengamik gambar sekarang nih. Cepat je penat kalau menghadap cermin lelama. Kebanyakan gambar solekan mata yang aku upload kat sini semuanya Mamoru yang amikkan. Tu pun, lepas aku siap bersolek. Kalau nak suruh dia amik satu-satu gambar in the making, aku rasa mau bosan suami aku tu.. hik.

Gambar kat bawah nih di amik sebelum aku keluar rumah pegi weekly check-up kat Al-Islam.




Kali nih aku guna kombinasi dua warna merah & coklat




Sedikit hi-lite kaler putih, eyeliner + maskara.. dan dah siap.. haha




Gambar penuh.. dengan rambut yang belum bersikat - tak menyempat nak bergambar katakan...




Tembam jugak aku ek? Takper, tunggu aku bersalin nanti.. 

4 comments:

Puan Ninie said...

hehhehe
lawa2...;)

tembam lg lawa la sis...;p

Elyn Sani said...

muke dh start kembang..... esok luse je ni!!

a-as said...

memang mata awak cantik..;)

Biqque said...

jarang tgk u lepas rambut like pic no.3 tu...i rasa lebih kewanitaan...(i suka rambut kusut masai mcm denise richards)

again, mekap u sgt cantik! tak reti laaaaaaaa! camne nak buat tu?