Wednesday, August 05, 2009

Perkembangan perut

Aduyai.. cerita tentang pengalaman aku bersalin belum siap lagi arr geng. Sabar ek.. dalam proses. Sementara tu, layan kan je gambar perut aku dari awal pregnant sampai lah gambar selepas pregnant :)




Sebulan - Ok, aku tataw dengan tepat bila Ariff hadir dalam hidup aku. Yang pasti, little Ariff wujud semasa penghujung bulan Ramadhan tahun lepas. Amik berkat bulan Ramadhan katakan.. hahaha. So, aku bubuh je lah gambar aku masa bulan puasa lepas.




2 bulan - Nih gambar tengah enjoy mandi manda kat The Lost World of Tambun, Perak.




3 bulan - Masih kempis. Berat pun tak bertambah.




4 bulan - Gedik pakai t-shirt orang pregnant walau perut masih leper.




5 bulan - Punn masih slim & steady.




6 bulan - mula buncit sikit tapi tak obvious sangat. Masih boleh pakai baju saiz 'XS'




7 bulan - semakin jelas.




8 bulan - Yess, dah nampak macam orang pregnant. Nih masa naik flight gi Sabah. Pompuan pregnant yang tak reti duduk diam.. hihi.




9 bulan - Gambar aku seminggu sebelum melahirkan Ariff. Tssskkk.. rindunya saat nih.




Dan... nih la rupa yours truly selepas habis pantang :)

5 comments:

Elyn Sani said...

ramping tu.... jeles i taw!!!

Anonymous said...

elyn: awww.. kembang aii taw :)

Eliss said...

syoknya badan sekeping gini...huhuhu..amik laa sket lemak tepu eliss ni..hahahahaha

NorAzrin MohdNawir said...

aD,
dirimu kelihatan spt anak dara taw....
tkejut tgok perubahan ketara aD from ur early stage of ur pregnanncy spai la 9 bln....masa jumpe kat wedding member tu aD baru 6 months kan..x nmpk pon perut kan..??

tup...tup...besar je masa 9month...xpe la...janji ariff sihat sudah....

Biqque said...

dari u mula mengandung, sampai mengandung, sampai branak, MASIH tak segemuk i! cis! hahaha!