Friday, October 22, 2010

Merapu lagi

Aduyaii. Spoil mood aku pagi nih. 2 Kali kena tegur dengan boss pagi nih. Tak boleh nak cakap apa lah kan sebab dedua tu memang silap sendiri. Padan muka aku, siapa suruh main sain je order request tanpa check bebtul. Nasib baik amoun yang involve tak banyak. Kalau kena nilai yang juta-juta? Nauzubillah, minta dijauhkan.

Lesson learnt. Sila lebih berhati di lain kali okeh puan aD?

Hari nih ada charity sales utk staff kat bawah opis. Ada jam swatch yang cantik. Ada diskaun 20% lagi. Tapi jenis yang aku berkenan adalah sangat tak sesuai dengan saiz tangan aku yang kecik nih. Kalau nak jugak, kena pegi outlet swatch. Tapi kalau pegi outlet dia sure takde diskaun macam nih. Takper lah, next time.

Oh, aku dapat sebiji epal yang dibalut cantik dengan riben. From HOD - tq.

Colleague aku yang akan kena transfer (beginning next month) tu dah ok. Semalam dia nampak terkejut dan sedih. Tapi hari nih dah ceria semula. Cuma, dia duk blame sorang opismate nih yang menyebabkan dia kena transfer (she still think her immediate supervisor innoncent – ‘cause her supervisor nih memang pandai suka berlagak macam Mr Nice Guy’). Rasa nak je aku bagi tahu dia perkara yang sebenar. Tapi perlu ke? No, I don’t think so. Aku tak nak burukkan keadaan. Apa yang dah jadi biarkan lah. Yang penting, dia hepi. Dan aku doakan dia akan sentiasa hepi ditempat baru.

Tak lama lagi ada Annual Dinner. Bollywood theme. Rasa macam tanak pegi tapi my HOD dah appoint aku as one of the committee. Tak boleh tidak aku kena involve jugak. Yang tak bestnya, cuba habaq mai, kat mana aku nak cari baju bollywood untuk pregnant lady uollsss?? Tsskkk..

Nak upload gambar lagi.. tapi nanti lah. Ada keje yang kena siapkan.

1 comment:

Puan Ninie said...

waaaaa bestnyer tema akak..
nampak gaya kena g butik pengantin bollywood laa cari baju..:)

baru leh jadi KAJOL
hehehe