Wednesday, March 20, 2013

Demam

Pukul 3 petang baru nak hegeh-hegeh pegi klinik kat level 30 amik MC. Lagi berapa jam je nak habis ofis hour. Macam tak worth je MC hari ni.

Tapi takper.. tak kisah pun sebab esok punya MC pun aku dah tapau sekali..huhu.

*******************

Baru lepas on the phone dengan Teacher Ariff di GA. Dia sedih bila dapat tahu bulan ni Ariff last belajar di GA.

Ariff student yang pandai dan cepat belajar. Dia sedih sebab tak dapat jumpa Ariff lagi. Aku lagi lahhh sedihh. Aku sayang orang yang sayangg anak-anak aku. Bila dia cakap camtu, terus aku rasa nak nangis.

Tapi nak buat macam mana. Aku suka GA tapi aku bukan fulltime house wife yang boleh hantar dan Ambil Ariff kat GA.

Nak guna maid, aku tak sanggup. Kang kalau maid tu dera anak-anak aku, kalau tak dia, aku yang masuk lokap sebab terajang dia.

Harap sekolah baru Ariff nanti kalau tak lebih pun, at least setanding dengan GA. Dan paling penting, harap Ariff dapat Teacher yang sayangkan dia kat tempat baru nanti. Amin.

No comments: