Friday, June 28, 2013

Plan untuk weekend ni

Standard Chartered marathon Ahad ni kena postponed ke bulan September (sebab jerebu).

Haih.

Kena cari backup plan untuk hari Ahad. Memember yang lain ajak gi panjat bukit Tabur East. Aduyai.. Macam dah selalu sangat gi sana.

Aku teringin nak gi Nuang. Tapi Mamoru cakap Nuang tough sangat untuk geng lain. Trek balak je dah makan masa sejam lebih.  Alaa.. kalau camtu, tak yah naik sampai puncak la. Lepak kat Lolo pun dah ok, ye tak? Aku bukan nak kejar sangat puncak Nuang tu. Dah tujuh kali kut aku sampai atas tu (nak jugakk mention.. hihi).

Esok pagi ada sessi perjumpaan parents dengan teachers BBIM.

Tengahari pulak nak gi recce trek kat Bukit Kelawar area Kuala Selangor. Actually, trek asal memang dah ada. Cuma nak set kompas untuk group yang akan overnight kat puncak bukit Kelawar minggu depan. Plus nak plan few games for them.

That's it for this weekend. Naik gunung Nuang tu tak sure. Most likely kena ikut majority choice ke bukit Tabur. Tak kisah la.

Iklan:
Pagi ni hampir separuh, diulang, SEPARUH staff dalam department ni pandang aku pelik.  Siap tanya "you ok tak hari ni?".. Semuanya sebab aku pakai high heels dalam ofis.

Wohoo.. pelik sangat ke bila fashion terrorist macam aku pakai heels?

Nana: "Mana pegi kasut hiking hang?"

Farid: "Ni betul tak ni?"

Aku rasa aku pernah kot pakai heels dalam ofis, derang dah kenapa? Macam first time derang tengok tomboy dress up pakai heels. Cuma bezanya kat sini, aku bukan tomboy. Pondan pun bukan oke.

Teringat hari tu Chua bahan aku sebab pakai heels masa keluar tengok movie dengan dia. Siap tulis dalam blog dia kot (cicada2nd.blogspot.com). Bengang je. Takpe.. takpe..

No comments: