Monday, July 29, 2013

MC 2 hari

Sudden pain.  Left abdomen. Doc refer ke hospital. Merayu gak lah tanak kena tahan dalam wad. Kalau aku admitted,  siapa nak jaga Ariff & Amarr?

Berair mata menahan sakit. Tapi kontrolllll beb. Tanak masuk wad punya pasal.

Sekerat hari aku spent kat Pantai Medical Centre Bangsar. Buat ECG, X-tray, Heart screening.  Alhamdullilah, jantung normal. Cuma tu lah.. aku punya ribs swollen. Kata doc, maybe sehari sebelum tu dada aku terhentak. Atau kena pukul. Atau aku angkat mender berat.

Baru teringat Jumaat lepas aku alih susun atur perabut dalam bilik aku & bilik tengah. Almari baju dalam bilik memang berat gila. Maybe sebab tu kot.

Last year pun nyaris kena admitted sebab aku pegi alihkan dining table yang maha berat sengsorang. Camne boleh lupa.

Haih. Tetiba rasa down sebab tak boleh buat keje berat. Tapi tak sempat nak down sangat sebab Mamoru sound, almari & dining table tu memang berat nak mamps. Mamoru pun tak sanggup nak angkat. Dia tetkejut aku boleh alihkan menda tu semua.

Pasnih no more angkat barang berat kata Mamoru. Tapi depends la. Tak janji. Dah duduk sengsorang nak tanak kena  buat sendiri.. sob.. sob..

No comments: