Monday, January 16, 2006

XPDC Gunung Yong Belar




nice view isnt it?



peh.. mcm citer LOTR





Kena naik nih nk pi sana





sayupnya..



part redah sungai nih mmg aku suka!







Well.. remember bout my plan for end of January? Yezz ppl.. aku akan mengejoinkan diri dlm xpdc mendaki gunung Yong Belar..!! (err, jgn tanya apa makna nama gunung tu coz aku tataw - nnt aku check ok) Tak byk yg aku tau ttg gunung nih (ekceli, aku pun baru first time dengar nama dia - *lol*).. Gunung Yong Belar terletak antara Perak, Kelantan & Pahang.. tinggi dia? em.. lebih sikit dari gunung Ledang (kalau tak silap lah).. dan nak daki gunung nih, amik masa satu hari jugak lah.. *peh*..

Kami dijadualkan berkumpul kat Pudu pada 27 Jan.. then bertolak ke Cameron Highland. Dari Tanah Rata, aku difahamkankan ada jeep yg akan bwk kami masuk ke kawasan hutan. Dari situ, kami akan memulakan xpdc mendaki (menarik kan?)..*cant wait!*

Btw, sesumer gambar di atas di amik dari http://dklpacat.multiply.com/photos/album/9