Wednesday, September 20, 2006

entry terbantut

wah, kejap btul masa berlalu.. tup tap, ahad nih dah start poser.. err, apa yg menarik ek poser kali nih? hmm, biasa je kut.. bagi aku, last year dgn diz year sama je - sahur & berbuka sengsorang gak.. kalau nak meriah, pegi la berbuka kt kampung. tak pun, ajak memember berbuka sesama.. baru ada feel..

mlm tadi, spent masa mengemas umah.. ekceli tader la kemas apa pun, juz bersihkan habuk je.. fuhh, byk btul habuk kat umah tu. mcm umah tinggal plak.. nih la bahana jarang lekat kat umah. penat sey nak lap sesatu pinggan mangkuk, cermin, meja bagai.. kemas punya kemas, tak sedar jam dah pukul 4.00 pagi.. u~la-la! mlm nih nk sambung mop lantai plak.. peh, bersemangat btul aku nih.

last wiken, suppose aku pegi naik gunung Liang East-West. sekali kena food poisonous.. plus badan pun mmg tak sihat. so, terpaksa kanselkan plan.. dua hari berturut aku menahan sakit perut. ntah hapa yg aku mkn gamaknya.. petang sabtu plak, Mat Wei ajak pi air terjun Sg Chilling kat Kuala Kubu Baru. mula tu rasa cam tanak pegi coz perut spoil lg. tp, since Ayu beria ajak.. and since trek nak ke sana santai wong, aku polow je lah. antara yg pegi aritu, juz aku, Ayu, Mak Su, Adik, Mat Wei & pemily dia.. well, trip nih mmg enjoyyy.. lamb steak yg pemily Mat Wei buat mmg charer! layannnn.. pepagi ahad, derang bwk pi trekking kat kawasan air terjun.. jumpa plak team kak Lily yg camping kat situ.. team Godongs pun ada.. ramai giler.. meriah.


**************************************
potong stim btul la tipun nih.. asal nak tulih blog je ada org kacau.. asal ada org kacau je tak dapat tulih blog.. ok arr gtg..

No comments: