Thursday, November 23, 2006

choices

ada 2 xpdc utk wiken nih.. penin kepala aku nk pilih yg mana,

gng Bubu (K.Kangsar)

malas btul nk join trip nih. sebab?
ok, first sbb aku dh pegi rituh.. second and foremost (buleh?).. *hehe*.. byk pacat lerr. mental tuu. koser aku.

tp kan, bila kenangkan uncle Lim & lepas dgr request dari Siau Wei & Cheryl rituh, aisey.. serba salah lak jadinya. memula tu, bersemangat gak bila Sc nk pegi sama.. tp, lepas dia tarik diri.. isk.. *uwaa*..

gng Liang East-West

antara gunung yg ada dlm waiting list aku. taaaapiii, tak rasa cam nak pegi kali nih. sebab?
first, aku demam. kang kalau pewai, mmg nyusahkan org jer.. second, adik pompuan aku nak dtg. kang cam tak best plak biar dia lepak sengsorang kat umah.. third, ntah laa, pendek kata, aku mmg tader mood nk masuk utan mggu nih.

tapi kan (tapi lagi?), mcm kena pergi gak trip nih. coz yg join tu sumer memember KAR. cam tak manis plak kalau aku rejek invitation depa. taper lah, janji Man ada. aku suka layan lagu dgn dia nih.. 'form' je rasa

next wiken tader trip masuk utan (alhamdulilah - boleh rehat jap).. tapi, tukar dgn trip gi kenduri kawen la pulak. jauhhh sampai ke Bt. Gajah, Perak. Masa Chua sms ajak pi kenduri-kendara bln lepas, mmg aku malassss laa sesangat. tp, kenangkan tak lama lagi dia nk kena transfer ke T'ganu, aku polow je lah. sementara dia ada kat sini, ye tak? kang kalau dh takde, taderlah nak ralat ke.. rindu ke..

No comments: