Thursday, November 23, 2006

sunyi

br sekejap td dpt call dari yanie. suara dia cemas. hm, dh agak.. sure ada mender yg tak besh jd kt kampung. Tuhan je yg tau camne sedihnya hati aku saat nih.

yanie : tak tahu nih kali keberapa aku kecewa dgn sikap dia. dari dulu aku cuba sebaik mungkin utk faham dia. aku buat yg terbaik utk masa depan dia.. bukan balasan yg aku nak, cukup lah sekadar dia berjaya dlm hidup & paling penting, dia boleh berdiri atas kaki sendiri. tp, aku confused. mana silapnya? kenapa tindakbalas yg dia tunjuk mcm nk protes something. mcm nk balas dendam..

sabarlah hati. insyaAllah, aku takkan putus asa. tak kira brp kali dia hancurkan hati ni, dia tetap adik aku. aku sayang dia.. sangat. harap awal tahun 2007 ni menjanjikan sesuatu yg baru dlm hidup kami..

yanie.. demi harapan ayah & arwah ibu.

No comments: