Tuesday, January 08, 2008

Tak terkejor

Lega.. Legaa.. Legaaaa....

Part pendaftaran pernikahan dah settle. Tinggal part aku nak membawak segala borang tu balik kampung dan serahkan pada bapak untuk urusan mem-booking imam nanti (zaman sekarang nih, imam pun kena book iyer? hehe).

Adoi.. sakit lak jari aku menekan keybod nih hah. Tadi jari aku yg comel nih kena cucuk amik darah untuk HIV test. Ekceli tader lah sakit mana, tapi biasa lah, aku kannn takut jarum. Eh, senang rupanya nak cek sama ada kita ada HIV atau tak ek? Pegi je klinik / hospital, cucuk jari sikit pastu bubuh setitik darah atas pengesan HIV, tunggu seminit dah nampak keputusannya. Paling menarik bila aku & Mamoru buat test HIV serentak dalam bilik yg sama dan di-attend oleh dua MA sekaligus. Rasa mcm sweet je :)

Last wiken, as planned aku pegi mendaki gunung dgn Mamoru & the gang. Ramai la jugak yg join. Ada lah 30 lebih orang (termasuk geng KREP). Alhamdullilah, cuaca cerah masa perjalanan pegi & balik. Walaupun malam tu hujan, tapi tak lah lebat sampai banjir khemah macam tahun lepas. Overall trip nih ok lah. Trip santai & gedik sempena hari-hari terakhir aku & Mamoru bergelar bujang.

Ops ada call dari encik Mamoru... sat ey, nak bermanja jap.

...........

Oh, akak terpaksa letak fullstop kat sini. Encik Mamoru ajak pi shopping segera! Esok je lah sambung nahh.
p/s: Arinih 8/01/08.. bulan depan, pada tarikh yg sama, aku akan dinikahkan.. lahaii ketaqnya lutut cheq.

No comments: