Friday, December 26, 2008

Bersiaran dari kampung

Pagi nih meleleh lagi air mata aku nih (last scene cebik-cebik masa raya haji aritu). Seriyes, coudnt help it laa.. aku tak sanggup berjauhan dgn Mamoru - asyik nak cembeng je :(

Subuh tadi Mamoru bertolak balik KL (dari Melaka). Dia keje arinih. Dan malam nih pulak, dia akan bertolak masuk hutan kat area Negeri Sembilan - xpdc mendaki Gunung Besar Hantu. Sedih tau nak lepaskan dia pergi. Tapi aku bebuat cool jugak lah. Kang kalau aku buat drama kat situ, ada yg Mamoru tak jadi pegi pulak. Kang tak tenteram hati dia kat dalam hutan tu.

Semoga dia (dan semua team xpdc) selamat pergi & balik *aminnnnnnnnn*

Aku nak gi mandi dulu lah (oit aku dah bangun lama tau - mandi je belum). Jap lagi nak masak pulak.. Hmm, mana laa adik-adik aku pegi. Senyap je rumah ayah nih. Aku nak suruh derang petik pucuk ubi. Teringin pulak nak makan masak lemak pucuk ubi. Kalau Mamoru ada kan senang.. lajuuuuu je dia tolong aku masak. Sentiasa bersedia bila aku memerlukan. Tapi.. tsskkkk.. ada yang aku pegi cari sendiri pucuk ubi nih kang..

p/s: omei-omei, aD rindu... jaga diri ok.. *kiss kis*

No comments: