Friday, January 23, 2009

Award paling best!

Aku terharu nih. Esp, bila dapat tahu ada blogger yg suka baca cerita aku. Rasa dihargai sangat.

Sejujurnya, aku tak ramai kawan (selain dari kawan gunung yg aku jumpa hanya masa aku pegi mendaki gunung). Seriyes nih tau. Mungkin sebab cara hidup aku yg lebih kepada keje & nak jaga adik-adik buat aku takde masa nak keluar jumpa kengkawan lain. Apatah lagi nak buat kawan baru. Kalau ada pun aku cerita pasal aku keluar jumpa memember tu, sila take note yerr yang itu semua adalah kengkawan Mamoru (yang aku dah 'angkat' secara tak langsung jadi kawan aku hihihi *tak maluuu*)

Luckily, aku ada blog nih. Dari sini, aku dapat ramaiiiii kawan! Biarpun aku tak pernah jumpa kengkawan yg selalu baca blog nih, tapi bila dah selalu berborak kat sini, aku rasa macam dah kenal lama.. kan korang kan?

Award nih aku dapat dari cik Biqque. Dia nih kawan kepada Salhazira (member gunung). Tapi dia kenal aku bukan melalui member gunung aku tu.. dia kenal aku thru blog nih :)



To cik Biqque, mekasih ya! (esp for special entry tu - terharu ok). Harap, persahabatan kita berkekalan sampai bebila! *big hugsss*

1 comment:

Biqque said...

yup...this is what we call 'the miracle of cyber-friend'...hahaha! tak penah jumpa tapi kenal macam sedara.

actually, i kenal u dari malaysiantop100 nyer website, patu sangkut sebab baca tiap2 ari, then baru dapat tau u kawan salhazira :D hebat kan?

p/s: keep on blogging bebeh!