Friday, January 02, 2009

Bowling kat Ole-Ole

Nih gambau semalam. Ada bowling tourney dgn kengkawan Mamoru kat Ole-Ole Shah Alam. First time aku gi sana. Ok la jugak tempat dia. Tak crowded sangat.

Mamoru jadi champion perseorangan lelaki. Dia memang terer main bowling dari dulu. Aku tak join. Setakat jadi pom-pom girl untuk Mamoru je. Tak berani aku nak pijak lane bowling yg licin tu. Kang kalau tergelincir, nauzubillah!


Mamoru dengan kawan baik dia, Azahar @ Cookie yg sibuk edit gambar pengantin sambil main bowling. Azahar nih wedding photographer tau.


Bergambar dgn separuh dari kengkawan Mamoru yg main bowling semalam. Separuh lagi kat lane sebelah.

Cantik jugak baju-baju yg dijual kat shopping complex Ole-Ole nih. Aku ada sambar selai - beli terus pakai sebab baju aku kena muntah baby. Panik aku sekejap bila baby Tuty muntah semalam. Banyakkk lak tu. Penuh baju aku dgn nestum. Takper, pelajaran pertama untuk seorang mummy.. hihihi.

2 comments:

Signorina Syima said...

tak pe kak.. nnt suruh baby lain muntah lagi.. itu alasan nak beli baju baru lagi.. hihihiih

lane bowling sana cantik tak? ada kata tak cantik..

Anonymous said...

signorina syima: akak bolehhhhhh je.. hihihi.. baju baru punya pasallll...