Wednesday, March 09, 2011

Cam biasa lah

Gua bizi la sekarang.

 

Eh, kalau anak aku baca tulisan 'gua' 'lu' nih.. mamfus aku. Kompem di copnya aku sebagai emak yang rock-tak-sedar-diri-dah-tua.. huhuhu

 

Ok lah, kita tukar kata ganti diri tu.

 

Aku bizi la sekarang. Bizi dengan persiapan pertunangan adik lelaki no.5. Dia suruh aku hiaskan hantaran untuk pihak pompuan. Pastu demand lak. Nak ikut tema hitam-putih sama macam hantaran belah pompuan. Huh, mana ada orang buat tema hantara dedua belah pihak sama kaler kan? Aku cakap kat dia, kalau nak aku buatkan, dia kena ikut kaler pilihan aku -GOLD. Bukan apa, kaler gold nih senang nak cari - senang nak mix & match.

 

Ohh, aku tengah prepare nak bukak bisness jual baju online. Baju dah ada. Website pun dah create. Tinggal nak upload je. Nanti aku share link kat sini eh.

 

Ok lah. Tak leh nak menulis lelama. Kan dan cakap tadi, bizi. Kang aku tulis pepanjang kang, Nampak sangat lah tipoo kan? Hihihih.

 

 

 

No comments: