Monday, December 05, 2011

My makeup wishlist



This is my makeup wishlist. Hari tu pergi outlet La Mer kat Metrojaya Mid Valley. Survey product nih. Amik sample dan try for myself and my client. Aku suka sangatt! Rasanya aku akan guna product ini sebagai base makeup untuk client aku.



Untuk cuaca kat Malaysia ni, aku rasa La Mer Moisturizing Lotion dan La Mer Oil Absorbing Lotion adalah sangat sesuai. Perfect gitu.



Tapi harga setiap botol nih agak mahal. RM800 untuk sebotol kecil.. Lapan ratus ringgit okey... tsskkk.



Dan Mamoru adalah sangat best. He said, just go for it (oh, dont you just loveeeee shopping with him. No restriction at all! xoxoxo)



And, I always want the best for my client. Aku nak hasil yang terbaik untuk setiap sentuhan makeover yang aku buat. Aku nak client aku semua puas hati.


So far La Mer adalah yang terbaik. I' gonna go and get it :)


Merasa uols.. I guna product mahal untuk uols punya muka tau. Dont worry, my makeup package price takkan naik even tho I use expensive product. Dont you just love me? Hahaha.


visit my makeover page at http://www.makeupfreak.net/ aot search Makeupfreak at Facebook. We have more than 11,000 fans already!






1 comment:

WNA said...

hehe love you!
wish kak ad bole makeover qemmal someday :)