Friday, November 30, 2012

Korban Kasih by Fatimah Saidin

Nama Novel : Korban Kasih
Penulis : Fatimah Saidin
Publisher : Dewan Bahasa Pustaka
Genre : Kekeluargaan

Dah jumpa! Dah jumpa! Dah jumpa!

Oh finally...!! Dah jumpa novel yang pernah aku baca lebih 20 tahun
yang lalu!! Terima kasih. Terima kasih.

Terima kasih cik 'Anonymous' yang komen on entry 'Hantu Buku' kat blog
ni. Terima kasih sekali lagi ya awak sebab sudi inform tajuk buku ni.
Dah search kat google. Rupanya buku ni memang banyak peminat.

Ok, dah tahu tajuk baru boleh cari buku ni. Tak sabar. Tak sabar.
Kalau ada sesiapa yang tahu kedai buku mana yang jual buku ni, inform
k. Really apreciate it!

Kat sini ada ulasan yang aku rasa sependapat dengan aku tentang novel
ni. Dan aku sangattttttt setuju dan sokong memana penerbit yang nak
adaptasi novel ni ke drama/movie :
http://gengkicap.blogspot.com/2009/02/tajuk-buku-korban-kasih-nama-penulis.html

p/s: Gambar yang aku upload nih adalah gambar kulit buku novel. Masa
aku first baca dulu, ilustrasi buku ni memang buruk (tapi cerita
best). Now dah cantik sikit :)

No comments: