Saturday, December 29, 2012

Fashion Terrorist

Yep, itu adalah gelaran terbaru yang aku dapat kat ofis tadi.

Fashion Terrorist! Tak tahu lah apa makna dia, tapi I like.. haha. Bunyi macam ganaz.

Maybe betul jugak apa yang Kakak A pernah cakap dulu, dressing aku kengkadang macam rebel. Macam nak protes something. Haha.. gasak la orang nak interprete macam mana pun. Janji aku bukan pegi keje berbogel.

Nota kaki: Kakak A dah kena transfer tempat lain. Memang tenang sikit la sekarang ni. Dengar cerita dia baru balik haji.  Alhamdulillah, harap dia dah insaf lah.

Sambung balik cerita terrorist ni.

Lately ni memang dressing aku ikut sedap badan je. Jarang aku nak dress up, makeup, apatah lagi nak pakai heels, hand bag atau accesories lain.

Selalu tu aku pakai kemeja & seluar je. Kalau rajin, aku iron baju. Kalau tak, aku cover dengan vest. Tudung pun camtu gak. Sauk mana sempat capai. Kasut? Antara selipar, kasut pengawas hitam atau kasut jogging/hiking.. haha. Never la aku nak pakai heels. Sampai aku rasa macam nak let go heels yang ada kat rumah sebab jarang sangat pakai. Yang tak berpakai sejak beli pun ada 4 ke 5 pasang.. huhu

Btw, yang gelar aku 'fashion terrorist' tu adalah colleague yang rapat dengan aku kat ofis ni.

Ok what gelaran ni compare dengan fashion disaster..hahaha.

No comments: