Monday, August 05, 2024

Hadiah birthday

Tenkiuu Mamoru ❤️

Hadiah birthday paling best tahun ni 🥰🥰

Terus rasa bersemangat untuk excercise tau.

Lupa nak update, dah almost sebulan aku pergi gym hari². Setiap hari tau except weekend. 

Since transfer keje kat Bangsar hampir 10 bulan yang lalu, aku masuk ofis sangat awal. Pukul 7 pagi dah terpacak kat ofis. Pastu, bila dah masuk keje awal, auto buat keje awal juga lah kan. Kadang tu bukan buat keje pun pepagi buta camtu, lebih pada berborak buang masa dengan member² ofis

Tapi sejak aku dapat tau gym kat ofis ni buka pukul 6.30 pagi, terus berubah rutin pagi aku kat ofis ni. Instead of masuk ofis kat level 9, aku singgah masuk gym kat level 2. Spend masa sejam kat situ. Best! Sampai kawan² ofis pelik tengok mood aku hari² ceria. Of coz la kan.. hepi dapat berlari, dapat workout pagi² sebelum masuk ofis.


Kasut lari dengan earphone lari.. hihi
Love u Mamoru 🥰

Kat sini ada 2 gym. Satu unisex, satu lagi utk pompuan je. Aku pilih yang untuk pompuan je. Senang nak seksi meksi. Lagipun best sebab tak ramai orang.

 

No comments: