Tuesday, July 29, 2008

Cam biasa..

Cantik kan cuaca pagi nih.. Panas & terang.. Harap kekal sampai petang. Tak yah lah aku duk berbungkus pakat jaket manjang.


Masa tengah syiok layan nasik lemak sengsorang, ada sorang mat saleh datang duduk kat meja aku..

Guess who? Prof Vietor from Harvard University. Rajin dia berborak dgn aku. Seronok duduk dgn dia.. memacam perkembangan tentang ekonomi dunia yg kita boleh tau. Pagi nih dia eksaited gila bila bagitau aku pasal negotiation Meril Lynch & Temasik yg keluar dalam news malam tadi (aku angguk je lah - malam tadi tak tengok berita beb! Aku bz study utk paper akaun)


Ohh.. nih lunch semalam.. Indian cuisine. Sajer aku tempek kasi korang kelioq


Nih pulak dinner malam tadi. Lamian mee.. sedap gak. Malam tadi makan style chinese pulak.. burppppp


Laundry aku. Nih bungkusan kedua. Yang pertama aritu kemain laju je hotel nih basuhkan. Tak sampai 5 jam dah siap bergosok!! Yang no dua nih lambat sikit derang hantar sebab aku tak perasan pi letak sign "Privacy Requested" kat pintu bilik.. Patutlah derang tak berani hantar masuk bilik.. huhuhu

No comments: