Thursday, July 17, 2008

My Birthday

"Selamat harijadi, semoga tercapai segala impian. Allah limpahkan rezeki untokmu".. (sms dari ayah yg aku terima lewat malam tadi. Tima kasih ayah, sayanggg ayah sesangat!)

Yes uols..

17 Julai, genap usia aku yg ke 29 tahun! (sila peratikan angka 2 sahaja ok..hehe)

Tahun nih lassstttt aku dapat merasa nikmat hidup diusia 20-an. Tahun depan dah naik setakuk lagi - lain pulak feel nya, kan. Perasaan aku? Ohh.. akak sentiasa rasa muda & julita ok.

Malam tadi celebrate togeder-geder dgn Mamoru. Beria tau dia nak sambut dgn aku.. comel je (thanks b, love u sooo much!).

Tima kaseh gak buat adik-adik aku yg duk wish birthday aku malam tadi (even derang nyanyi-nyanyi dari dalam selimut sambil mata tertutup - derang dah hampir tertido taim tu sebab aku balik lambat sangat hehehe). Sayanggg korang semua!

5 comments:

Anonymous said...

hai akak ad,happy befday to u sis...
smga pnjg umo n murah rzeki..

Anonymous said...

happy befday!!!!!!

Anonymous said...

tima kasih dik.. same goes to u nahh (saper nih, away tak bubuh nama sayang oii)

Anonymous said...

Eid, mekaseh nahh.. err nak hadiah.. (huhuhu melampau ok.. heheheh - mak gurau nyahh!!)

Anonymous said...

happy belated besday...