Tuesday, July 15, 2008

Singgah jap

Eh, antara sedar dgn tak, selang sebulan lagi kita akan sambut bulan puasa kan? Wah, tetiba je aku jadi teruja gitu. First taim nak sambut puasa dgn Mamoru katakan. Tak sabar nak sahur & berbuka togeder-geder dgn dia (macam kan tak penah sahur / berbuka sesama masa bertunang dulu kan? sengal je.. hehehe - tapi seriyes nih, perasaan sebelum & selepas kawen tu lainnn sangat tau)

Stop dulu cakap pasal puasa nih. Nanti orang cakap aku kemaruk pulak (walaupun hakikatnya memang aku akan sentiasa eksaited terlebih bila bukak topik puasa / raya nih)

Minggu nih aku akan berjauhan dari umah.. dari Mamoru.. *sob sobb*. Walau pun tak jauh mana tapi.. untuk tempoh dua minggu ok, adoiyaii, tak sukanya..

Tadi aku email hotel yg bakal jadi tempat bergolek untuk tempoh dua minggu akan datang. Siap request nak pilih bilik mana ok (cerewet kah akak dik nonn??). Yelah, dulu aku dapat view menghadap padang golf berlatarbelakangkan gunung ganang - konon boleh rilekkan otak lepas abis keje. Tapi bila dah dapat, rasa senyap-sunyi lah pulak. Asal malam je terus aku tutup sliding door, tingkap, langsir segala - tak berani nak duduk kat balcony - takut hokeh.

Kali nih aku nak bilik aku menghadap swimming pool pulak. Meriah & boleh cuci mata sikit.. *haip*.. huhuhuhuhu.

Tak buleh update pepanjang.. nak kosentret kat keje yg melambak.

Petang nih ada kelas.. *pengsan*

4 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

akak pun x sabau nak nunggu bulan pose. dah x sabau nak dapat duit beli baju raya dari tuan besar

Anonymous said...

tak sabau ye kak? hehe sama lah kita kat sini. dah sesiap plan nak buat design cemana. nih pes taim aD nak mintak duit beli baju raya dari 'tuan' Mamoru (hehe).. eksaited sungguh nih..

Anonymous said...

Selamat Ulang Tahun Kelahiran

semoga impian menjadi kenyataan

insya Allah

Anonymous said...

terima kasihh ye.. nih wish first yg aD dapat dari kengkawan online :)