Wednesday, February 26, 2014

Wish

I have a few things in my wishlist

Nak beli rumah baru  la
Nak tukar kereta baru la
Nak beli kamera baru la
Nak buat personal climbing gym kat rumah la
bla bla bla

So bekerja dengan kuat untuk dapatkan semua yang aku nak.

In between aku penuhkan masa dengan memacam mission dan xtvt outdoor
Hiking la
Climbing la
Running la
bla bla bla

Tapi semua ni rasa macam kosong. Rasa macam ada mender yang tak cukup. Tak lengkap.

Coz semua yang aku nak tu sebenarnya aku dah ada. Aku dah buat. Ini semua just additional things. Repeating.

Dan malam ni, aku nak letak tepi dulu semua benda yang berbentuk material ni

I just want to make ONE wish only:

I want HIM.

I want to BE with him.

I want to wake up EVERY morning seeing his face.

Distance, please go away.

Future, please be nice. Make this happen.. again.

No comments: