KENGKAWAN

Wednesday, November 16, 2016

My Boo & me this morning

Hari2 bila bangun tidur, perkara pertama dia buat, senyum dan tertawa. Jarang sangat dia bangun & cranky (kalau dia poo-poo je dia bangun & nangis)

Lepas bangun, turun katil sendiri & pergi cari mommy. Tak pun main toy sorang2.

Lagu fav dia:
Lagu huruf2 alif baa taa
Lagu kekanak 'bila kita nak makan kita baca bismillah, bila kita dah makan kita kata, alhamdullilah (lupa tajuk haha)
Lagu kekanak makna alfatihah
Lagu ABC atau 123, dia tak layan. Lagu yang ada unsur2 arabic je dia suka.

Pandai makan sendiri. 
Pandai tulis (read as, cakar buku abang2 dia)
Pandai minta tukar lagu lain bila lagu tu dah habis or lagu tu dia tak suka. Dia akan suruh ko tukar sampai lah dia dengar lagu yang dia suka.

Suka berjalan kata akak kat taska.
Suka makan apa je yang orang lain makan
Gigi masih 6 batang (4 atas & 2 kat bawah)
Peramah even dengan stranger
Manja.. sangat manja.

Mommy sayang Aleesya sangat (Sayang abang Atiff & abang Amarr juga)


My Boo this morning.

Jangan kacau, saya nak study ni

Khusyuk sungguh dia menulis menconteng

Mommy Boo.. eh, nak jugak.. haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...