Wednesday, November 09, 2016

Gambar lama

Terjumpa masa nenek keluarkan gambar2 lama aritu.

Ada banyak persamaan muka aku dengan Aleesya rupanya. Mini me sangat. Cuma, aku hitam sket :)

*********

Semalam dah start rest. No training till race day this Saturday.

Nervous. Dah lama tak lari full marathon. Last was Sundown kat Singapore (tapi DNF sebab tak cukup training)

Total full marathon yang aku dah join setakat ni ada 7 semuanya (5 completed, 2 lagi DNF). This week marathon yang ke-8. Hopefully dapat improve timing.

Percaya tak, running outfit/gear untuk race sabtu ni semua dah ready (nervous punya pasal). Nak well prepared, kekdahnya. Read article kat Google, suruh pakai kasut yang selesa masa race day. Honestly, aku tak pernah lari guna brand lain selain Ghost (Brooks) untuk full marathon.

Aku plan nak pakai Clayton (Hoka) untuk race ni. Dah try. Best. Tapi tak pernah pakai brand ni masa buat LSD. So, agak risau juga. Think I'll stick with (Ghost) Brooks untuk weekend ni. Hoka reserve untuk next race.

Aku bukan peminat jenama kasut tertentu. Apa yang selesa dan membantu masa berlari, itu yang aku pilih. Tapi, bila dah masuk kali kedua aku retired kan kasut Brooks (Ghost 5 & Ghost 7), dan sekarang aku proud owner to my Ghost 9, I have to admit - I do have a 'thing' with this Brand. Love, trust, relationship.. hihi

Me with mak lang & cousin aku yg baru lahir

Me with adik lelaki no.2 & no.3 masa raya

No comments: