Wednesday, May 31, 2006

dah lapar..

mlm tadi, ingatkan nak keluar bergumbira dgn adik-adik pompuan aku since hari nih derang dah nak balik melaka. kengkunun nak buat ala-ala 'girls nite' laa.. tapi cam ampeh coz buipren adik aku tu, dgn muka tak malunya duk ikut kitaorg.. *dey yarree?*..

bengang tau. kenkadang aku tak paham la dgn 'certain' lelaki nih. bila aku dah cakap its ONLY for 'girls'.. sendri mau ingat la kan.. yg kau ngengada nak ikut, pehal? bikin spoil mood je.. dah laa mood aku mmg sedia tak 'ok' dari opis lagi. tekanan sey.. *penin*.. part yg menambahkan ke-menyampah-an aku mlm td, taim nak makan.. boleh la plak mamat nih main lari-lari dari aku.. malu nak makan katanya.. kalau tak sebabkan nak jaga ati adik aku, mau aku sound tepet je kat muka dia.. *sabo sabo*

eniway, dat wuz yesterday.. lupakan.

pagi nih masuk opis lewat cam biasa.. dapat few unexpected email dari memember gunung.. terbahak-bahak aku baca depan pc nih.. it wuz sOo cute and funny.. wish i cud share it here, but kenot laa.. biar aku sengih sengsorang cukup la.. (to sender, gud luck for ur interview today!)

tapi yg ni boleh.. dari member gunung jugak.

aD... aku rasa aku memahami kau bila... baca blog kau... sembang ngan kau.... tgk fotopages kau... tapi tiba-tiba aku x memahami kau... yg aku tau, kau UNIK dan ada AURA mcm mawi....

to penulis ayat nih, lu buat hal la, beb.. sakit perut aku tahan gelak.. dey, btul ke kau tak paham?.. dah kau tak paham, aku laaaagilah tak paham.. *gelak tak hingat*..

..oh.. oh.. heres another one.. baru kejap tadi aku baca blog memember yg 'ter-dekat' dgn aku.. *sambung gelak lagi*.. hey, arinih hari gelak se-donia ka?.. thanks korang..*hugs*.. the lillte thing we did means alot y'know.. *grin*


No comments: