Monday, August 21, 2006

m.n.m

wiken kali nih takde rest langsung.. start dari jumaat sampai la mlm tadi, aku tak lekat kat umah.. penat giler.. tapi enjoy sey.

thanks to Apek for the PGL musical teater kat Istana Budaya. it wuz unexpected.. but kinda cOol ekceli..! part yg paling klakar, bila kitaorg duk sembang pasal ke-pelik-an our 'date' mlm tu.. "org gunung tgk teater??".. *peh*.. boleh jadi 'bahan' kat atas gunung nnt..

sabtu, spent masa dgn 2 org adik pompuan aku. shopping baju raya utk derang & adik-adik aku yg lain.. sempat gak belikan Aunt Shi sepasang kain kebaya utk 'match' kan dgn baju melayu biru bapak.. pepandai Aunt Shi la nk jahit cemana nnt..

hm, to sum other ppl, maybe cam terlalu awal utk beli persiapan raya nih. tapi nk buat camner, adik bradik aku bukannya sikit.. tu belum masuk yg tiri lagik.. kang mana nk tempah lagik.. lambat sikit je, alamat memasing pakai kain ela lilit kat badan 'ala-ala' sari ler jawabnye.

lewat ptg tu plak, aku join team V2 pegi beli rations kat Tesco Ampang. happening sey shopping gegamai nih. lepas shopping, kitaorg pegi umah Rain - bahagi rations.. mlm plak, pegi mendaki bukit Tabuh kat Melawati (mmg tak reti penat be-budak nih).. sepatutnya mlm tu aku gerak naik gunung Nuang. tp, derang racunnnnn aku ce-cukup.. suruh tukar plan ke bukit Tabuh.. layan je lah. ramai gak yg polow.. group kami je dh 10 org.. tu tak campur group Mat Wei yg dh mendaki lagi awal.. meriahh. satu je yg tak best, nyamuk byk siut.

ahad, sesubuh gaban dh bertolak turun bukit. ngeteh jap kat area melawati, pastu balik umah trus membuta sampai tengahari.. ptg, hantar adik aku balik kampung, pastu keluar dgn me-member gunung lagi.. lepakking sampai tgh mlm..

No comments: