Tuesday, January 16, 2007

Datuk lagi..



nih dah masuk minggu ke dua diri aku di-demam-kan. patutnya, wiken rituh dah cured. tapi, biasalah.. aku yg degil nih.. still nak panjat gunung gak..

jumaat rituh masa on d way ke Pudu, aku gaduh dgn taxi driver. mmg salah pacik driver tu jugak. aku dah cakap nak benti kat mana. dia plak, bentikan aku kat tempat lain. pastu tanak tolerate. naik tempreture aku skejap. marah la aku. siap bertegang urat saraf kat situ. aku paksa dia benti kat tempat yg aku nak (garangnya aku nih). sib baik aku sempat sampai on taim kat Pudu. kalau tak sure terlepas bas ke Segamat.


ekceli, aku ada trip ke Gunung Cabang Tiga & Gunung Besar kat Labis. tapi, disebabkan hujan & banjir kat Johor, team kami terkandas kat bas stand Segamat. tensi nyer pasal, derang buat trip naik Gunung Datuk kat negeri sembilan. memula tu aku mmg tanak polow. dah siap naik bas nak balik KL. tapi tewas gak ngan pujuk rayu Somphob, Zam, Eita & the geng... *wink*

camnerpun, trip ke Datuk mmg enjoy (dalam demam). dapat kenal dgn orang-orang Johor.. member baru.. plus.. dapat kenal dgn lebih mesra lagi dgn memember lama. tader log utk kali nih coz nih bukan kali pertama aku gi Datuk.

4 comments:

Anonymous said...

moga2an cepat sembuh

:-)

Anonymous said...

datuk lagi?
batuk lagi ada le.... hehe
moga sembuh cepat

Anonymous said...

Hehe. Hope you cpt sembuh. N cpt dpt jodoh. Hehehe.

Anonymous said...

bg & weck,
mekaseh korang.. =)