Monday, July 06, 2009

Sesi bergambar

Layan gambar aku yang sedang berpantang (tapi tak macam orang berpantang)..haha




Antara xtvt yang aku buat taim berpantang; baca novel. Macam tak percaya aku boleh habiskan koleksi novel Twilight Saga yang tebal setiap buku antara 600 - 700 pages dalam masa 2 hari je! Kalau tak sebab nak melayan little Ariff, confirm tak sampai sehari aku boleh habis baca setiap novel tu.





My bundle of joy! Love him.. love him.. love him.. love him.. love him..




Satu perkara yang aku sentiasa looking forward nak buat setiap hari; pakaikan little Ariff baju yang comel-comel!! Lepas tu snap gambar dia banyak-banyak.. hihi. Rasa macam tukar baju anak patung masa kecik-kecik dulu je tau.. cuma perasaan masa pilih dan pakaikan baju untuk Ariff jauh lebih hebat!!




Little Ariff peminat no.1 aku tau. Dia suka dengar aku menyanyi setiap hari.. hihi




Our first outing together. Nih gambar masa pegi Mid Valley sabtu lepas (haha tak habis pantang dah gedik nak keluar berjalan)

6 comments:

Murni said...

best...kn ada baby sya pn x sbar nk bgelar ibu bln 8 nih.doakan utk erkkk...

MuMMy 2 Haqq said...

zaman moden...mane la nak pantang sgt. same je ngan sy dulu.

Biqque said...

ha tak post2 lagi barang ariff tu! sabtu pertama tutup la, tutup awal la, geram i! tunggu ek, nanti i send :D

NorAzrin MohdNawir said...

hehehe...syoknye...lom abis pntg lg dah jln² ke MV ye.....

http://www.rynn2506.com

Elyn Sani said...

psst... ariff BF lai tak?

Ely Hasrul said...

comelnyee pakai baju mcm org besar2 hahahaha comel2...