Tuesday, December 01, 2009

Kembali bekerja

Hari pertama kerja di Bank B - tataw macam mana nak describe - beyond expectation. Jadi, aku tak perlu rasa regret tinggalkan UOB.. *wink*

Oh, to my surprise, people in my department nicknamed me "Miss Harvard". Kak Sue (one of my colleague) cakap, my superior yang came out with that name. Rupanya derang dah kenal aku even weeks before aku join the department.

How odd, even people in UOB pun bagi nick name yang hampir sama. Paling menarik bila aku juga dapat colleague yang bernama Sue di kedua-dua bank ni. Hmm.. thats a good thing, I guess.

Tadi tak ada apa sangat. Buat akaun baru, security pass, etc. Lunch hour sampai 2 jam, boleh? Pastu lepak tunggu IT staff pasang komputer sampai petang. Esok ada meeting dgn Head of Department & Head Unit - Discuss tentang my job function dan next year punya plan. This is going to be fun - I can feel it bebeh.

Okeh lah, nak pack barang-barang untuk bawak ke office baru; my lucky mug, bekas stationary, bantal busyuk, pokok bunga, etc. Paling penting, nak letak gambar my two heroes atas meja - penguat semangat tu. Sementara aku busy packing barang, korang layan kan lah gambar salah seorang hero aku kat bawah nih (one of my fav)



Taken last night.



Suka tengok mata dia yang bulat dan besar tu. Wonder ikut mata siapa ek? Hik



I love the lips.. so cute and sexy.. haha



My version of 'Edward Cullen'.. hihihihi

2 comments:

Biqque said...

ariff semakin hensem! bagus! bagus!

p/s: pokok bunga? fuiyo! :D

Elyn Sani said...

baru perasan... rambut die curly ek??