Thursday, December 03, 2009

My 3rd dat at work

Hari ke 3 kerja.

Jadual hari nih penuh dengan meeting. Dari pagi sampai petang, seriously. Break pun masa lunch hour. Macam-macam meeting aku attend. Dari yang aku faham sampailah tahap aku kurang nak faham. Tapi bebuat faham jugak lah. Tho banyak kali aku rasa macam 'apekemender lah derang bincang nih', tapi rilekkk.. muka kena cool - kena always look smart. Takper, aku baru lagi kat sini. Tak lama lagi expert laa tu.

My Boss, he's always on the run. Sampaikan I have to chase him to keep up.

Wish aku boleh cerita detail pasal kerja baru nih. Unfortunately, I can't. Again, takper. Macam lah korang berminat nak baca pasal kisah keje aku, kan?.. haha.

Okay lah, aku nak settlekan keje aku sikit (yer, baru 3 hari keje aku dah start bawak paperwork balik rumah - gila rajin. Ekceli, aku takde masa nak buat kat office - asyik terperap dalam bilik meeting je)

Sementara tu, cam biasa, layan je lah gambar aku dengan kekasih hati nih:



Suka gila tengok gambar nih.



Ahad nih genap usia Ariff 6 bulan - will write about it soon!



Geram dengan pipi dia... geremmmmmm!



His scent is like a drug to me.. like my own brand of heroin.. haha (Dialog Edward Cullen dlm Twilight)



Aaaaaaaaa....



Sukaaaa peluk dia!


p/s: Yaa betull, cik Elyn, rambut dia Ariff curly - ikut daddy dia.. hihihi. Alah, rambut aD pun bukannya lurus - wavy je :)

4 comments:

Elyn Sani said...

huhuhu.... curly rhupenyer!!! ikut daddy....

Eliss said...

makin lebat rambut ariff tu..my nuha skang br nak lebat.

Biqque said...

i baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaru nak tanya rambut dia curly ke tu, dah jawab :D hebat la! mcm tau2 je :D

Beautiful Disaster said...

baru nak cakap. ad dah explain kat bawah. cutenyaaaa baby rambut kerinting. ryan punya rambut tak banyak. hehehe.