Sunday, January 02, 2011

Amarr in ring sling

As promised. Pics of me wearing Amarr in my ring sling. I gotta say write this: I'm so in loveeeee with my ring sling!

Tak perlu nak pangku kepala Amarr or risau Amarr terjatuh ke apa. Sangat kukuh. Yang penting, Amarr sangat selesa dan asyik tidur je sepanjang masa bila aku masukkan dia dalam ring sling. Dan sangat memudahkan pergerakkan aku juga. Boleh bawa barang guna kedua-dua tangan sambil bawa Amarr kemana-mana :)


See what I mean? Sangat selesa sampai tertidur Amarr kat dalam tu. Macam duduk dalam tummy mummy kan Amarr?


Nampak comel je bila pakai. Suka sangat bila ring sling nih dicipta dengan warna dan design yang agak stylo. Tak la aku rasa macam makcik-makcik Indon.. huhuhu.


Ada banyak cara pakai mender alah nih. Tapi untuk baby usia sebulan macam Amarr, this is the best & safer way :)


Ok, gambar-gambar seterusnya adalah saja menggedik.. huahuahua


Ring sling nih pun boleh diguna untuk carry Ariff tau. Nanti aku bubuh gambar taim carry Ariff pula kay.


Pose tayang muka mummy hihihi


Oh, juntaian kain yang terlebih tu boleh diguna sebagai nursing cover. Tak perlu menyoroklagi taim nak susukan baby :)

Again, thanks to JumpSac Baby for this ring sling :)

5 comments:

nn said...

lenanya ammar tido...best tuh..cam duk tummy mummy jer...hehehehe

Cik Esu said...

jeles okeh tgk aD.
before preg-tgh preg-after preg = maintain je..

Madam Amie said...

hai.. actually i'm your silent reader... tp kali ni x leh tahan lagi dah jadik silent.. heheh boleh saya tahu your ambik sling length size apa yee?

Anonymous said...

nn: letak dia lam tu, rasa macam diri masih pregnant lagi hihi

sera: awak pung boleh apa.. tak sabau nk tunggu cik sera pregnant pulak :)

madam amie: terima kasih sudi baca blog saya :) saya guna size S. tinggi saya 155cm. patutnya pakai saiz XS tapi sebab saya nak guna carry anak saya yang dah besar (1 tahun plus), saya amik saiz besar sikit. lagipun hubby saya pun boleh guna kalau amik saiz S nih. Harap jawapan saya membantu :)

Madam Amie said...

hai again :) TQ so much! jawapan u amat membantu.. hari ni nak g shop retailer tgk2 kot2 ada design idaman kalbu... heheheh.. saya akan ambil M size based on their recommendation. Btw.. URL yg u bg amat2 membantu dan x sabar nak dukung baby letak dlm tu... :)