Tuesday, July 05, 2011

Hati yang tak keruan

Hikhik..

 

Aku kan, selagi mood tak swing, selagi tak hemo-hemo, selagi tu laa tak berupdate entry kat sini.

 

Hari ni, nak mengadu pasal aku yang keseorangan di tinggalin oleh kekaseh hati. Macam biasalah, dia outstation. Dan bila dia outstation, baru lah aku nak terhegeh-hegeh nak rindu-rinduan segala. Nih la namanya take things for granted. Bila dia ada depan mata, buat tak reti je. Bila dah berjauhan camni, rasain. Padan muka.

 

Jumaat ni start masuk hutan. Risau. Boleh ke aku handle semua sengsorang? Bawak ration sendiri, bawa khemah sendiri. Tadi ada try contact Sham Castello. Nak tanya pasal line up. Mana lah tau ada group yang aku boleh menyelit. Tapi tak dapat pulak. Dia tak keluar hutan lagi rasanya. Kalau tak silap aku, sekarang nih dia tengah trekking kat Murud kut. Haih. Harap dapat contact dia sebelum gerak masuk hutan.

 

No comments: