Tuesday, August 06, 2013

Raya kami

Mood nak beraya still tak sampai. Padahal esok last puasa. Aduyai. Ni yang payah bila ke-hepi-an nak sambut raya tu dikalahkan oleh ke-hepi-an mendapat rumah baru. Semua mender nak dibuat dalam satu masa. Persiapan sambut raya, persiapan rumah baru. Haih. Sudahnya mood bercampur-campur.

Aku still kat KL lagi. Mamoru pulak kat Melaka. Hari ni dia ada appoinment dengan kontraktor rumah. Check defect. Developer bagi masa 14 hari untuk check defect. Memang kelam kabut la raya aku.

Anw, sebelum entry aku semuar berkisar tentang rumah baru, aku nak wish Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk korang semua. Maaf Zahir & Batin dari aku & family.

Pada yang balik kampung, hehati dalam perjalanan.

2 comments:

attyfir said...

selamat hari raya dan maaf zahir batin ad

Anonymous said...

Selamat hari raya atty :)